Få svar på nogle af de mest relevante spørgsmål om Business Central.
Business Central er et cloud-baseret system. Det betyder, at du ikke behøver at investere i hardware og vedligeholdelse, da systemet automatisk opdateres af Microsoft.
Nej, det er ikke et krav, at du har Office 365-abonnement. Dog anbefaler vi det, da det giver dig mulighed at arbejde på tværs af f.eks. Outlook og Business Central.
Ja, Business Central kommer som standard med et C5-migrationsværktøj. Værktøjet kan hjælpe dig med at få stamdata fra C5 overført til Business Central.
Ja, der tilbydes en særlig rabat til de kunder, der har aktivt abonnement på C5, NAV eller AX. Kontakt os for information omkring priser og rabatter.
Ja, der er en licenstype, der hedder Team Member. Den er beregnet til brugere, der ikke udfører omfattende processer i Business Central. Licensen har en reduceret pris og giver dine ansatte mulighed for bl.a. at tidsregistrere, udskrive rapporter og se data i systemet.
Ja, der er ikke begrænsning på, hvor mange regnskaber du må oprette i Business Central. Licensprisen inkluderer ubegrænset antal regnskaber.
Med Business Central skal du ikke bekymre dig om opgradering. Microsoft sørger automatisk for, at du er på den nyeste version. Derfor er Business Central det sidste ERP system, du behøver at investere i.
Business Central kan give din revisor adgang til systemet uden yderligere licensomkostninger. Revisoren kan også arbejde med sine kunders regnskaber.
Business Central indeholder alle de funktioner, som findes i NAV2018.
Du kan starte fra ‘full user’ og skalere op for brugere, hvis behovet udvikler sig.